dilluns, 25 de gener del 2010

Assemblea

CONVOCATÒRIA D’ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA
________________________________________________



Em plau convocar-te a l’Assemblea General Ordinària d’aquesta Associació per la Defensa del Patrimoni

Dante-LLobregós, que se celebrarà el Dilluns dia 8 de Febrer de 2010, a les 19:45 hores en Primera Convocatòria i a les 20:00 hores en Segona Convocatòria, a les instal-lacions de l’Escola Immaculada Concepció, C/ Granollers 28, on es tractarà el següent:



ORDRE DEL DIA
---------------------

1- Lectura i aprovació de l’acta de l’Assemblea anterior.

2- Memòria Anual 2009.

3- Informació sobre la tresoreria de l’Associació

4- Renovació de càrrecs de la Junta Directiva.

5- Precs i preguntes.

2 comentaris:

Gemma ha dit...

Bona tarda:

Encara no pertanyo a la vostra associació, però prego ateneu a la meva consulta.
Soc propietària d' un terreny ubicat al c/alhiguieri (no Dante A.) és un passatge pel qual s' accedeix des de la Baixada de Can Mateu i des de l' any 1980 estic esperant que l' ajuntament m' expropiï. Sincerament estic força desesperada ja que mai m' han permès fer cap mena d' edificació ja que la zona està considerada equipaments d' ús privatiu. Inicialment estava projectat fer-hi una escola per adults, caps els anys -91, però no ho van fer. Darrerament han modificat una part dels terrenys del mateix passatge de manera que han permès fer una residència d' avis. En el meu cas, estic a l' espera i gairebé cada any faig conusulta al districte, on després de molta i molta feina, acabao parlant amb alguna persona que no té idea de res. Vaig sentir per la ràdio "cadena Ser" que la vostra assossiació (suposo) estava movilitzant demanant que l' ajuntament es decideixi a determinar que fer, ja que hi ha moltes vivendes afectades pel Peri, i en aquest sentit m' agradaria saber amb quina persona puc parlar per a saber en què consisteixen les vostrwes peticions, i per tant, en el cas que sigui en concordançá alas meus interessos, pertànyer a la vostra associació.
Gràcies anticipades per la gestió.

Att., Gemma

Manel J. Camps ha dit...

Gemma,

Si vols envia'm un mail a manel.camps@gmail.com i dona'm el teu telèfon i/o el teu mail i tractaré de respondre't.

Salutacions.